• Sponsor worden?

Als sponsor levert u een belangrijke bijdrage aan het voortbestaan van onze meer dan 100 jaar oude club. Er zijn meer goede redenen om vv Nieuw Buinen te sponsoren.

Deze kunnen voor iedereen verschillend zijn, zoals: vergroten van naamsbekendheid, betrokkenheid bij vv Nieuw Buinen, de ondersteuning van een team van bijvoorbeeld uzelf of uw zoon of dochter, maatschappelijk verantwoord ondernemen, het versterken van bestaande relaties of het opdoen van nieuwe relaties, verbeteren van uw concurrentiepositie, verbeteren van uw uitstraling, positieve publiciteit.

Kortom er zijn vele redenen om vv Nieuw Buinen te sponsoren.

Onze sponsorcommissie geeft u graag een overzicht van de vele mogelijkheden daarvoor.

Dat varieert van de naam van het bedrijf tijdens wedstrijddagen op het informatieve beeldscherm in de kantine, tot bordsponsoring, shirtsponsoring en het lid worden van de club van 50. Uw eigen ideeën en suggesties zijn natuurlijk meer dan welkom.

Bent u geïnteresseerd om sponsor te worden van vv Nieuw Buinen? Graag maakt de sponsorcommissie nader kennis en stellen we na een persoonlijk gesprek een voorstel op maat voor u op. Neem contact op via e-mail sponsoren@vvnieuwbuinen.nl

Wij hopen ook u graag binnenkort als nieuwe sponsor te kunnen verwelkom.