• OPROEP * OPROEP * OPROEP

29 mrt 2021
  • Beste sportvrienden,

Ondanks dat er vanwege de coronamaatregelen momenteel niet gevoetbald mag worden en de kantine gesloten moet zijn staat onze vereniging niet stil. Op verschillende fronten is voldoende te doen zodat als we straks weer mogen voetballen wij goed voorbereid weer van start kunnen. Daarom zijn wij op zoek naar nieuwe commissieleden voor verschillende commissies. En daarin hebben wij jullie hulp heel hard nodig, want de vereniging dat zijn wij samen!

• Vrijwilligerscommissie:
    Vrijwilligers zijn binnen iedere sportvereniging van onschatbare waarde. Van bestuurslid tot barmedewerker, van trainer tot commissielid, van schoonmaak tot scheidsrechter. Een vereniging kan niet voortbestaan zonder vrijwilligers!!

Lijkt het je leuk om in teamverband onder andere de vrijwilligers binnen onze vereniging te ondersteunen meld je dan aan via vrijwilligerszaken@vvnieuwbuinen.nl

• Activiteitencommissie:
    De activiteitencommissie organiseert verschillende activiteiten voor jong en oud het hele jaar door. Een stukje gezelligheid, sfeerbepaling en wat extra inkomsten verdienen voor de vereniging, staan hoog in het vaandel.

Wij zoeken nieuwe commissieleden, het liefst uit alle takken van de vereniging. Ook ouders vanuit de jeugd schroom niet, om te reageren. Juist jullie hebben we nodig om het breed te trekken. Aanmelden kan natuurlijk ook met zijn tweeën. Extra gezellig en functioneel. Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben. Leeftijd speelt geen rol, gezelligheid wel. Samenwerken in een commissie heeft prioriteit, maar klaar je liever zelf een klusje, ook dan kun je iets voor ons betekenen. Meld je aan via info@vvnieuwbuinen.nl

• Sponsorcommissie:
    Onze sponsorcommissie is op zoek naar nieuwe leden. Op dit moment hebben we nog maar 1 lid in onze sponsorcommissie en dat is niet genoeg. Zonder sponsors gaan we het als club niet redden. De sponsorcommissie heeft een belangrijke (pro)actieve rol in het opstellen en verder ontwikkelen van het sponsorbeleid van onze club. Zij zet zich met name in om huidige sponsors te behouden en nieuwe sponsors te werven.

Ben jij degene die deze leuke uitdaging wil aangaan? Wij zijn op zoek naar meerdere commissieleden die het sponsorbeleid van vv Nieuw Buinen kunnen oppakken en verder professionaliseren. Meld je aan via sponsoren@vvnieuwbuinen.nl

Beste sportvrienden, denk nu niet bij dit bericht, goh eigenlijk best leuk, maar dat zal vast wel een ander doen. Nee, neem contact met ons op, zodat we samen de schouders eronder kunnen zetten en voor onze vereniging mooie dingen kunnen creëren waar we allen baat bij hebben. Een heel klein gebaar kan voor ons al heel veel betekenen.