• Via knvb.nl wordt er gecommuniceerd als de wedstrijden in districten en/of categorieën worden afgelast.

Wanneer zijn de afgelastingen bekend?
    Uiterlijk op vrijdagavond om 20.00 uur zal er bekendgemaakt worden welke wedstrijden zaterdag zijn afgelast. In uitzonderlijke gevallen zal dit op zaterdag om uiterlijk 6.00 uur gebeuren. Voor de zondagwedstrijden geldt: deze worden uiterlijk op zaterdagavond om 20.00 uur gecommuniceerd en in uitzonderlijke gevallen uiterlijk zondagochtend 06.00 uur.

De afgelastingen worden gecommuniceerd via de website knvb.nl, de twitteraccounts van de KNVB (incl. de districtsaccounts) en via Voetbal.nl (website en app).

Wat te doen bij twijfel?
    Kijk op de website of de app van Voetbal.nl óf in de Wedstrijdzaken-app. Neem bij twijfel contact op met jouw eigen leider dan wel trainer/coach.

Bij extreme hitte of extreme kou kan de KNVB of de thuisspelende vereniging bepalen of de wedstrijden van de JO11 en jonger,
    worden afgelast. Deze beslissing wordt genomen door onze consul. Hij informeert tijdig de wedstrijdsecretaris die vervolgens de leiders van de betreffende teams en de bezoekende verenigingen informeert. Daarnaast zijn afgelastingen ook te vinden op Voetbal.nl (app en site).

• Afgelastingen

Geen afgelastingen