• Huishoudelijke zaken

 Wedstrijdsecretariaat: deze ruimte is alleen toegankelijk voor begeleiders (leiders en trainers!) van een team, niet voor spelers, ouders of andere bezoekers van ons sportcomplex.

 Veld- en Kleedkamerindeling: op welk veld jouw team ingedeeld is en in welke kleedkamer, ook voor de tegenstander, is altijd te zien in de Voetbal.nl app

 Wedstrijdwijzigingen: bij thuiswedstrijden kun je een verzoek tot wijziging bij de wedstrijdsecretaris aangeven met opgaaf van reden en voorstel nieuwe datum/tijd. Zie voor de gehele procedure de pagina Wedstrijd afzeggen.

 Kleedkamergebruik: er wordt zoveel mogelijk geprobeerd om met ieders wensen rekening te houden. Om elk team de ruimte te geven een kleedkamer voor eigen gebruik te hebben en deze zo min mogelijk hoeven te delen met andere teams graag rekening houden met het volgende:
     maximaal 1 uur voor aanvang wedstrijd de kleedkamer in gebruik nemen (is deze nog niet vrij, wacht dan nog even!)
     tot maximaal 30 minuten na afloop van de wedstrijd deze opgeruimd en netjes achterlaten (controleer ook de kleedkamer van je tegenstander en maak deze indien nodig ook netjes!)
     Houd je aan de indeling zoals deze in Voetbal.nl staat. Ga niet op eigen beweging een andere kleedkamer gebruiken want dit brengt de gehele planning in de war.

 Veldindeling: de velden worden wekelijks ingedeeld op basis van beschikbaarheid en bespeelbaarheid. Zonder overleg met de wedstrijdsecretaris wordt er niet afgeweken van de veldindeling.

 Koffiemunten: in het wedstrijdsecretariaat staat een koffieautomaat die werkt op munten. Deze koffiemunten zijn af te halen aan de bar in de kantine voorafgaand aan je wedstrijd. Het is de bedoeling dat je ook munten haalt voor de begeleiders van je tegenstanders (max. 2 munten p.p.). Deze munten zijn alleen te gebruiken voor de koffieautomaat. Mocht je nog munten over hebben na afloop van je wedstrijd verzoeken wij je de munten weer af te geven aan de bar. Let erop dat de ongebruikte munten die je aan je tegenstander geeft ook weer teruggegeven worden. Beter zou zijn om de munten zelf bij je te houden en de staf van je tegenstander een kop koffie aan te bieden i.p.v hun de munten te geven.

 Opruimen: het laatste team dat speelt op de minivelden (of op een half veld) moet de doeltjes terugplaatsen naar het middenplein. Het laatste team dat speelt op een groot veld moet de cornervlaggen van het veld halen en deze in het ballenhok opruimen.

 Oefenwedstrijden: oefenwedstrijden thuis dienen eerst aangevraagd te worden bij de wedstrijdsecretaris i.v.m. de veldbezetting. Na akkoord kun je de oefenwedstrijd definitief maken. De wedstrijdsecretaris zorgt voor een scheidsrechter, een grensrechter dien je zelf te organiseren.