• Winst voor team Nieuw Buinen JO12-1

21 mei 2022
  • Na een goede warm-up en de coachende woorden van trainer Mike is team Nieuw Buinen goed gestart in de wedstrijd tegen ST Gieten/Eext.

In de beginfase moesten beide teams nog een beetje aan elkaar wennen maar langzaamaan kwam team Nieuw Buinen steeds beter in zijn spelritme. Er waren veel schoten op doel en in de eindfase van de eerste helft scoort Rutger het eerste doelpunt voor Nieuw Buinen. Daarna volgen twee sterke acties richting het doel van Nieuw Buinen maar de verdediging en keeper Sven weten de stand op 0-1 te houden bij rust.

De start van de tweede helft gaat gelijk op waarbij er kansen zijn voor beide teams. Lars scoort het tweede doelpunt gevolgd door twee doelpunten gemaakt door Rutger. In de laatste seconden van de wedstrijd valt er een tegendoelpunt.

Met een eindstand van 1-4 maakt Nieuw Buinen zich op voor de kampioenswedstrijd.
    Volgende week de thuiswedstrijd tegen SJO BBC JO12-1JM.