• Wilbert Arends nieuwe Hoofd Jeugdopleiding

10 apr 2021
  • Omdat onze huidige Hoofd Jeugdopleiding Ronald Bos aangegeven had te willen stoppen met deze functie i.v.m. zijn gewijzigde werkomstandigheden is vv Nieuw Buinen op zoek gegaan naar een vervanger en hebben deze gevonden in de 51-jarige Wilbert Arends.

Wilbert gaat per direct aan de slag als Hoofd Jeugdopleiding en zal de komende periode wegwijs gemaakt worden in onze club door Ronald Bos. De taak van Wilbert is het technische jeugdbeleid van de club verder uit te bouwen in o.a. de ondersteuning van de jeugdtrainers en in een nauwe samenwerking met de jeugd coördinatoren om zo onze jeugdspelers gedegen op te leiden.

Wilbert voetbalde vanaf zijn jeugd bij vv Musselkanaal maar een ernstige knieblessure maakte op jonge leeftijd een einde aan zijn voetbalcarrière. Hij is toen begonnen als trainer, eerst bij de jeugd en later bij de senioren. Wilbert heeft ervaring opgedaan als hoofdtrainer bij diverse clubs als vv Musselkanaal, vv Schoonebeek en als laatste club Onstwedder Boys. Als Hoofd Jeugdopleiding heeft hij ook reeds ervaring opgedaan bij vv Beilen, vv Musselkanaal en HH ’97 en is als jeugdtrainer actief geweest in o.a. de 4e divisie. Wilbert is in het bezit van TC2 en als vereniging hopen wij dat wij met zijn aanstelling een goede volgende stap kunnen zetten in het verder ontwikkelen van ons jeugdbeleid en verder vorm kunnen geven aan een gedegen jeugdopleiding. Wij heten Wilbert van harte welkom binnen onze vereniging en wensen hem veel succes.