• Voortgang project verduurzaming sportpark

1 apr 2021
  • Het verduurzamingsproject van nadert zijn eind en gaat de laatste fase in. Het ligt in de verwachting dat we half mei gaan overschakelen naar een kleinverbruikaansluiting.

Op dit moment is de stand van zaken:

• de laadpalen Power Go zijn in gebruik en de eerste auto’s maken hier al gebruik van
    • de geleverde zonnepanelen van PowerField zijn door Aalbers Installatietechniek op het dak geplaatst. Nu is het wachten nog op de kleinverbruikaansluiting en dan kunnen we hier optimaal gebruik van maken
    • momenteel is men bezig de binnenverlichting te vervangen. Dit gebeurt ook door Aalbers Installatietechniek
    • de nieuwe boilers zijn gemonteerd door Go-Install en zijn gereed voor gebruik
    • de accu-installatie is geplaatst en het inregelen van de hele installatie kan worden opgestart.

Wat nog resteert is het vervangen van de huidige veldverlichting. Naar verwachting gaat dit in de eerste week van mei plaatsvinden. SportStroom zal dit uitvoeren. En als laatste gaan we dan overschakelen van een groot- naar een kleinverbruikaansluiting en dan is de hele installatie operationeel en kunnen we beginnen met de besparing op het energiegebruik bij onze vereniging.

• Accukasten
  • Accukasten worden geinstalleerd
  • Nieuwe boilers worden geplaatst en geïnstalleerd
  • Zonnepanelen op het dak van het clubgebouw