• Viswedstrijd voor herhaling vatbaar

1 sep 2019
  • Vanavond hebben wij - als nieuwe activiteitencommissie - een viswedstriijd georganiseerd. Een leuke opkomst voor een eerste keer! Met man en macht vervoegden we ons naar de Hoofdkade in Stadskanaal, waar iedereen een stek toegewezen kreeg. De strijd werd gestreden! Wie vangt de meeste vissen, wie vangt de grootste vis en wie viste mee voor de poedelprijs? De grootste vis werd gevangen door Dennis Kuipers, de meeste vissen werden gevangen door Gerwout Meijer en de poedelprijs ging naar Hanna Beecroft en Lars Snijder. Tijdens de wedstrijd werd iedereen voorzien van een hapje en een drankje. Het was een gezellige avond! Dank allemaal voor de deelname en tot een volgende keer! Hou de activiteitenkalender van de vv Nieuw Buinen in de gaten!

En....gefeliciteerd met jullie prijzen Dennis, Gerwout, Lars en Hanna!

De activiteitencommissie Melanie, Stephanie, Kim en Gineke