• Uitwedstrijd Pekelder Boys JO12-1JM tegen Nieuw Buinen JO12-1

6 mrt 2022
  • Nieuw Buinen zat gelijk goed in de wedstrijd en wist druk te zetten op de Pekelder Boys, in de eerste minuten waren er een aantal schoten op doel maar dit resulteerde niet in een doelpunt. In de tiende minuut wist Lars te scoren en kort daarop volgde het tweede doelpunt van Lars. Pekelder Boys wist meer druk te zetten op Nieuw Buinen maar de verdediging en keeper Sven zaten goed in de wedstrijd en wisten de doelpogingen te stoppen. Met een derde doelpunt door invaller Milan was de stand in de eerste helft 0-3.

In de tweede helft begon Pekelder Boys erg sterk en ging gelijk in de aanval. De verdediging van Nieuw Buinen wist de vele aanvallen te stoppen. De bal komt weer in de buurt van het doel van Pekelder Boys en in de drukte van alle voetballers valt het vierde doelpunt door Mike. Na deze goal weet Pekelder Boys een doelpunt te scoren. In de eindfase van de wedstrijd scoort Ylan het laatste doelpunt van deze wedstrijd.

Met een eindstand van 1-5 vertrok het team tevreden richting Nieuw Buinen.
    Volgende week de thuiswedstrijd Nieuw Buinen JO12-1 – SJO BBC JO12-1JM