• Nieuw Buinen JO12-1 KAMPIOEN

3 jun 2022
  • Nieuw Buinen was gespannen voor deze laatste wedstrijd wat zich uitte in de eerste helft. Het team kwam niet helemaal lekker in het spel. Nieuw Buinen wist wel een aantal pogingen op doel te maken maar de doelpunten vielen helaas niet.
    Keeper Sven had een mooie redding gevolgd door een volgende aanval van SJO BBC en het eerste doelpunt is hiermee gemaakt door de tegenpartij. Aan het einde van de eerste helft heeft invaller Milan de gelijkmaker gescoord.
    De stand bij rust is 1-1.

De coachende woorden van Marcel hebben in de rust de spanning bij de spelers van Nieuw Buinen wat weggehaald en het lukte steeds beter om in het wedstrijdritme te komen. Na een tweede doelpunt door SJO BBC zet Nieuw Buinen wat meer druk op de tegenpartij. Lars scoort twee keer en hiermee wordt deze periode afgesloten met winst voor Nieuw Buinen, ze hebben 3-2 gewonnen.

Na het eindsignaal komt het feestje goed los: Nieuw Buinen JO12 is KAMPIOEN!