• Vacature jeugdtrainer seizoen 2021/2022

In deze hectische tijden kan en wil vv Nieuw Buinen niet stil blijven zitten, omdat de club er voor wil zorgen dat ze optimaal aan het volgende seizoen (2021-2022) kunnen beginnen.

Vandaar dat wij op zoek zijn naar gedreven en ambitieuze jeugdtrainers die komend seizoen ons willen komen versterken. De club hoopt trainers te vinden die relevante ervaring als jeugdtrainer hebben. Bij voorkeur trainers met een diploma echter is dit geen vereiste. Daarnaast moet plezier voorop staan, dit is immers waarom we op voetbal gaan. Ook is het belangrijk dat je bij wil dragen aan de ontwikkeling van onze spelers.
    Momenteel zijn wij op zoek naar een trainer voor het volgende team:

– JO10-2

vv Nieuw Buinen is een ambitieuze club die haar jeugdopleiding graag wil verbeteren conform het Jeugdplan. Als trainer bij onze club krijg je begeleiding van de Hoofd Jeugdopleiding (HJO). Daarnaast krijg je de kans om je vaardigheden verder te ontwikkelen, want de afgelopen jaren hebben verschillende trainers TCIII diploma’s en/of andere cursussen gehaald via de vereniging.
    We komen graag met je in contact als je bij wil dragen aan de ontwikkeling van onze jeugdspelers en daarnaast de kans wil krijgen om jezelf te ontwikkelen. Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur dan een mail naar jeugdopleidingen@vvnieuwbuinen.nl. Hierop zullen wij contact met je opnemen.