• Gezocht: jeugdleiders

21 aug 2020
  • vv Nieuw Buinen is erg blij met haar vrijwilligers. Maar versterking is altijd welkom en zeer wenselijk!
    Het nieuwe seizoen staat op het punt van beginnen. Een dorpsvereniging kan helaas niet succesvol draaien zonder vrijwilligers. De teamindelingen voor komend seizoen zijn al bekend, de eerste oefenwedstrijden zijn al gespeeld maar op dit moment hebben een flink aantal jeugdteams nog geen leider(s).

Wij zoeken een jeugdleider voor JO19-1, JO15-1, JO13-1 en JO8-1

Daarnaast zoeken wij ook nog een trainer voor JO13-1 en JO8-1.

Heb jij hart voor vv Nieuw Buinen?
    Wil je jouw steentje bijdragen om onze kinderen beter te laten voetballen of ze te begeleiden tijdens hun wedstrijden, geef je dan op als trainer en/of leider van een jeugdteam. Heb je weinig tijd? Geen probleem. Met een paar uur per week zijn we al geholpen. Geef je daarom vandaag nog op als trainer/leider. Wil je nog meer informatie over de taken van trainers en leider, stuur dan een bericht naar de betreffende jeugdcoördinator.

Aanmelden als trainer en/of leider van een team kan via jeugdopleidingen@vvnieuwbuinen.nl