• Tussenstand Grote Clubactie 2023

12 okt 2023
  • De Grote Clubactie loopt sinds 23 september en we willen graag een tussenstand geven van de top 10 Topverkopers. Wij zijn nu al enorm trots op iedereen die al flink zijn/haar best gedaan heeft! In deze ranglijst zijn alleen de online verkochte loten geteld, de papieren loten zijn hier nog niet bij opgeteld. Dit kan betekenen dat de uiteindelijke uitslag er anders uit komt te zien.
    Voor degene die de meeste loten heeft verkocht ligt er een leuk kadootje klaar en ook voor het team dat gezamenlijk de meeste loten heeft verkocht. Dus doe nog even flink je best om zoveel mogelijk loten te verkopen 💪

Loten verkopen kan nog tot 1 november, dan ontvangen wij graag alle lotenboekjes terug in de inleverbox achter de bar in de kantine. Volle boekjes kunnen natuurlijk ook al eerder ingeleverd worden en mocht je nog een nieuw boekje nodig zijn dan kun je die opvragen bij Rolf Beekman, Jacqueline Huiting of bij je trainer/leider.

De trekking van de loterij vindt plaats op 28 november.

Heb je nog geen lot en wil je deze kopen dan kan dat HIER